Först ut: husets minsta rum

Lets do this!
Ni funderar säkert vart jag försvann sådär passligt innan jul när jag var så ivrig på det nya temat. Det finns en enkel förklaring. Julen kom emellan 😉

Nu har vi kastat ut granen och kavlat upp ärmarna. Idag ska jag presentera det första rummet, nämligen toaletten.

Jag funderade länge ifall jag vågar visa före bilden, men här kommer det. Såhär stökigt kan det bli ibland när fyra personer ska ta sig iväg på morgonen till dagis och jobb!




Vi har alltså en lite mindre toalett och utmaningen här är att visa att fyra personer bra klarar sig med den. För det gör man.

Jag plockade ut allt extra och började med att skrubba. Allt från tak till golv. INGEN är intresserad av andras smuts. Rummet behövde egentligen bara putsas upp. 

Själv gillar jag Methods produkter och här valde jag badrums spray med fräsh doft. Produkterna är giftfria och ekologiska.

När jag tvättat allting man kommer åt plockade in jag det absolut nödvändigaste och några extra produkter; tavlan och lyktan. In med några nytvättade fräscha handdukar och rummet kändes genast större.

Ett rum klart, många kvar.  MhFh

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Konsten att koka ris

Framåt, framåt, framåt, framåt...

Silverskedens betydelse